onsdag 23 januari 2013

Pling-plong långkalsong!

Skattade för mig själv när jag hämtade posten nu på morgonen. Tur man bor i Skorped - hoppade ur duschen och i långkalsongerna och pälsmössan för jag kom på att soptunnan inte va utdragen. Det vill man inte missa!
När jag ändå va ute tog jag en sväng till postlådan - ha haa... Inte överallt man kan gå ut i långkalsongerna utan att bry sig... Bor ju trots allt i centrum!
---
Det ser ut att bli en bra dag - nu märks det att dagarna blir längre... vi är på väg åt rätt håll!
Kikade på hur det står till med solen så här års Dagen har sedan vintersolståndet blivit 1 timme och 53 minuter längre
Dagen har på en vecka blivit 38 minuter längre.

---
Nu ska jag ta en kaffekopp, googla lite interiör bilder - börjar bli så sugen på att få stugan klar i Docksta... Såg en så fin bild på en sovrumstapet - det kan nog bli bra...
Sen ska jag fixa en lasange till middag. Blir det bara varmare ute ska jag ta en promenad eller kanske en sväng på skidorna.

Inga kommentarer: