tisdag 22 januari 2013

Ilsken som ett bi!

Idag har jag varit rätt ilsken. Igår hade jag en tid på HC och skulle kolla så att rasslet i lungorna va okej och så ville jag veta varför jag har så ont mellan skulederbladen...ett skinn som är ont lite här och där... Inbillningssjuka kanske?!

Min tid inne hos läkaren tog 3 minuter vilket jag tyckte va lite väl lite och att jag inte blev tagen på allvar...
Jag borde väl ha protesterat innan jag gick men man är inte så kaxig när man är där... Det är ju inte jag som är läkare.
På vägen hem blev jag rätt irriterad på hur jag blivit bemött och att betala 150 kr för INGENTING retade mig till vansinne.

Idag gick jag in på nätet och kollade hur och var man klagar. Hittade en ruta där man kunde skriva om man ville kontakta dem. Skrev vad jag tyckte och efter några timmar ringde doktorn... Jag sa vad jag tyckte, hon sa vad hon tyckte och så höll vi på... MEN jag tror att hon förstod vad jag menade. 3 minuter är att totalt nonchalera patienten!
---
Det var det och sen får vi se om det blir nå mer skrivet ikväll!!
---

Ja, just ja, OM ni inte varit till Bygdegården så gör ett besök nu när den "rullande bygdegården" är på besök. Barnen har varit där idag och haft fantastiskt kul. Allt från virkning, musikintrument, tvspel, ansiktsmålning, sällskapsspel m m. Hur kul som helst!!
Stort TACK till alla som hjälpt till där idag - Det gör sig inte själv kan man säga...

Inga kommentarer: