fredag 4 januari 2013

Nästan allt har åkt ut!

Jag började plocka lite med julgrejorna idag och vips så hade gardiner och tomtar hoppat ner i sina lådor igen. Bara julgranen kvar - men har man den finaste granen så må den få stå några dagar till... Fast det är nog bara halva sanningen. Min ork är på NOLL. Hostar och kraxar och mår pyton. Om jag bara visste varför jag känner mig så här. Troligtvis nåt skit-virus som aldrig vill släppa. Nu skulle jag mest av allt dra en filt över min frusna kropp och dåsa in i nån film, men det är inte riktigt läge för det...
Nu ska jag och grabbarna till Bjästa på träning.
Sen blir det kalas på Baptistkyrkan - Birger Johansson håller öppet hus - fika och underhållning av Wake Up - det blir en kanontrevlig tillställning vill jag lova. Om jag överlever tills dess... MJUK.NU

Dags att starta bilen så den är varm å go...

Inga kommentarer: