onsdag 30 januari 2013

Nytt utseende!

Ja men god morgon på er! Här sitter jag och mojsar med bilder till bloggen. Tänk va trött man blir på att den ser likadan ut hela tiden. Men så går jag ju in och läser och skriver flera gånger varje dag också.
Jag är ledig idag och har skickat barnen till skolan, tvättat en maskin, druckit kaffe. Trevligt att äta frukost tillsammans med nyhetsmorgon.

Jag som skulle åka skidor idag - NOT jag stannar inne och snön får virvla runt därute istället. Ska fixa mat tills i eftermiddag - grabbarna har beställt på uppstekt potatis och korv - då måste potatisen först koka så att den går att steka sen. ;-)

Tror jag ska baka nåt, lika bra att ladda långpanne burkarna, verkar som vi ska ha cafeterian snart så då är det gott att finna en burk att ta med för försäljning!

Hej hopp -  ha en bra dag!

Inga kommentarer: