torsdag 18 augusti 2011

Väskorna packade!


Som om vi inte varit ute och rännt nog denna sommar. Nu är det dags igen... Vi ska till Stockholm med svärisarna, svägerskor och svågrar å alla kusiner så klart...  Hela tjocka släkten ska förlusta sig i storstan. KUL!!
Väskorna är packade med jag vet inte vad. Smörgåsarna är bredda och drycken är packad...schysst å åka tåg. MEN vi ska ju iväg innan det ljusnar... hm, inte precis vad man tänk sig en ledig dag men resten av helgen får man väl bara njuta av hotellfrukost och annat lyx...Blir till å hoppa i paltorna och direkt till bilen... måste nog svänga på en kaffepanna så jag håller mig vaken till Bjästa åtminstone.

Vad har hänt idag då??
Jo, när man nu ska iväg så gatt jag ju frissera mig - drog till Bjästa och blev klippt å färgad på bästa salongen, Petterssons Frisering.

För övrigt inte mycket... denna vecka har jag kommit tillbaka till jobbet, lämnat in min telefon på lagning, lämnat tillbaka mina supersköna sommarskor som bara GÅR SÖNDER hela tiden... skit, när man äntligen hittat ett par skor som man inte får skavsår av. Efter att två par kraschat så fick jag lite pengar tillbaka - förhoppningsvis slinker jag förbi på en Din Sko inom några dagar och kanske kanske hittar jag nåt passande.
Nix pix, dags att kasta sig i säng... så man orkar upp före 5... hur ska det gå... känns som jag inte ens somnat då!!

Natti natti

Inga kommentarer: