måndag 8 augusti 2011

Mobilen är död!

Dagens tekniska prylar är ju sååå himla bra och roliga MEN när de bara bestämmer sig för att dö så blir man less. Min HTC har valt att sluta ladda sig... tur att man har en gammal ericsson liggande... måste alltså in till stan och lämna in den nån dag - herre gud vilket spring till stan det är nu för tiden. Det jag är mest rädd för är att allt stök och bök med att få bloggandet att fungera ska försvinna och så ska jag börja om å få det att funka - alla lösenord och alla koder ska in igen... pust - JAG ÄLSKAR SAKER SOM FUNGERAR - livet blir så mycket enklare då.

Idag har vi också varit till stan. Axel, en klok pojke stannade hos mormor och jag och Nils for till logopeden... sen va vi å handlade lite presenter till födelsedagsbarnet...
Vet inte om det blev så bra men jag hoppas att han blir nöjd.

Middag fick vi hos mamma och sen blev vi kvar en stund och surrade. När vi kom hem skulle jag försöka skrämma liv i telefonen men tji fick jag... gick till och med över till Gullik men inte ens han kunde på liv i den... som sagt - in till telia-doktorn... vilket förmodligen slutar som vanligt - diagnosen= vattenskadad...  efter denna torra sommar???? För det är ju så de brukar säga.

Vi har sett på Lotta på Liseberg och jag vidhåller att det är bättre än Allsång på svansen eller jag menar Skansen... det förstnämnda råkade mormor säga och gissa om barnen skrattade...
Tomas Ledin håller trots sina "100" år som artist.

Imorgon är det en ny dag med en massa på schemat...

Japp, så ligger det till hos oss.

Inga kommentarer: