onsdag 3 augusti 2011

Morgonpromenad

Nu är ordningen återställd... Promenerar varje morgon med Anna... inte så tokigt i strålande solsken. Solen skiner även idag och det är bara att njuta. Jag tror varje dag att det vackra vädret ska vara förbi men så vaknar man till detta underbara.
Grabbarna njuter lika mycket som jag. Sommarlovsmorgon på tv medan jag promenerar och sen är dagen igång med lek, bus och bad. Måste nog ge oss iväg för ett dopp även idag. Bäst att passa på.

Tror jag ska gå och jobba lite med soffan en stund fast det hade varit mysigare att lägga sig i en solstol... jag får nog se vad jag tar mig för - blir det en regnigdag passar det bättre att stå inne i garaget - blir nog solstolen ändå.

GRATTIS till dagens födelsedagsbarn.... Mira Näsström... 5 år - himmel va tiden går. Skickar även ett grattis ner mot Kramforshållet.... Nu drar födelsedagsfirandet igång... kalas varenda dag om man så vill!!

Inga kommentarer: