lördag 6 augusti 2011

Många grattis!

Födelsedagsfirandet fortsätter... det har en förmåga att klumpa ihop sig dessa kalas.

GRATTIS Marina Öberg på din dag idag!!

Vi hade en lugn förmiddag och efter våffellunch hos farmor drog vi till stan och gjorde några ärenden och sen blev det kalas i Själevad - Mira och Tommy bjöd på tårta och en massa mums... Man skulle varit lika flitig som barnen att springa till lekparken efter fikat... de bränner ju kalorier iaf.

På hemvägen svängde vi in i Överhörnäs på Älven pizzan och tog med en bussola hem... En pizza på tre personer... helt lagom efter allt vi vräkt i oss under dagen.

Sprang över till Marina med ett paket innan de gav sig iväg på hockeyskola en vecka - borde man inte få ta det lite lugnt på sin födelsedag???

Regnet har öst ner hela dagen och det är kallt och blött och mörkt... å tyst... Jag va ut och låste bilen för en stund sen och vill man höra INGENTING ska man gå ut... en total tyst kväll - nästan lite kusligt.

Grabbarna och jag har haft en mysig kväll med film och tända ljus... hösten är här - tänkt va fort en sommar kan vända till höst.

Dags att borsta gaddarna och göra kväll... måste nog smörja mitt knä med nån mirakelsalva så det gör mindre ont imorgon... är det gammeldomen som håller på att ta mig?? Ont som f*n gör det iaf.

Imorgon ska vi inte äta tårta på hela dagen... Tur att Martin Sundberg är på Nolia - annars har vi nog slunkit in där och mumsat i oss nåt gott också. Men ett cyber-grattis kan man ju alltid skicka.

Nu blåser jag ut alla ljus och går och lägger mig.

Inga kommentarer: