fredag 29 oktober 2010

Långledig!

Igår gjorde jag min sista dag på 10 dagar. Jag ska vara hemma med barnen till veckan då det är novemberlov. Det känns bra att kunna vara hemma i lugn och ro med dem. Det har varit lite körigt ett tag.
Igår var jag till Bjästa och klippte mig. Träffade släkten och hade en trevlig stund. Jag köpte även BLOSSAS årsglögg - nu börjar det närma sig!!

Idag är det operation städning... Än fast man nästan aldrig är hemma så blir det rörigt iaf. Å så vill man ju ha fint inför helgen. Imorgon är det damernas för hela slanten. Förra årets julklapp ifrån sambon ska  användas. Ladies Night på Fjällräven Center. Barnen ska få en härlig dag tillsammans med pappa. Han har lovat att de ska gå på badhuset vilket de har längtat efter  hela veckan. De har till och med fått nya badbyxor.  Va härligt att vara barn - Det lyser i deras ögon.

Inga kommentarer: