onsdag 6 oktober 2010

Efterlyst!

Godmorgon! En härlig dag att vakna till - Lite gråmulet, blåsigt och absolut HÖST. Började dagen med att skicka Axel till skolan, mysigt att sitta själv med honom på morgonen. Nils tog som vanligt sovmorron - klok pojke!
Nu har jag hunnit med en stor kopp te för min lite besvärliga hals och så några koppar kaffe på det.
Jag har även hunnit blanda till en hink med järnvitrol så nu ska de sista brädorna målas... eller säger man första?? För så vitt jag vet så har vi ett helt hus i Docksta som vill bli målat. Gissa om det kommer att smaka järn när det ska målas?! Snyggt blir det iaf.

Man kan ju undra vad det är folk söker på google... Satt på fejjan och kollade och då kunde man se hur många som googlar på Katrin Karlström / månad... resultatet är fascinerande 5429 st coolt eller hur å jag har ju inte världens vanligaste namn - finns säkert fler som heter samma som mig men det är ju inte super vanligt direkt... MEN vad är det folk letar efter? Jag är ju totalt ointressant - men jag lovar händer det nåt spännande så lär det väl stå här!

Dags för dagens första jobb - måla måla måla...

Inga kommentarer: