tisdag 5 oktober 2010

Bilen mot skolan/dagis avgår om 5 minuter - tag plats...

Ett klokord från Håkkis snygga tröjor!
se upp för dörrarna, dörrarna stängs...

Jag känner mig så nöjd över att jag inte hade några hål i mina tänder - billigt blir det ju också. Nu för tiden är man mer tandläkar-räkningsrädd än för själva tandläkaren. Nu kommer det ju ett litet återbesök iaf men det har jag ju lyckats skjuta på ett helt år... har för mig att det är billigare att dra ut en tand än att laga den om man bortser från psykiskt lidande! Jag har iaf firat med lite IKEA choklad att tandtrollen inte fått grepp om min mun.

Fira kan man väl verkligen få göra när Modo dänger Göteborgarna med 6 -0. Det va en trevlig match.

Grabbarna hade fullt upp mellan 18 -19. Nisse va på barngympa och Axel på miniorerna. Båda tyckte att de hade haft superkul... å så avslutade vi kvällen med hockey.Det blir lite körigt när man kommer hem strax efter fem, ska hinna laga mat... byta om på en kille och sen iväg med bilen... åt var sitt håll dessutom, ville följa Axel till kyrkan eftersom det var första gången. Imorgon är det endast hockeyträning i Bjästa - Katrin - den levande tidtabellen med ytterst få förseningar - håller tiden bättre än botniabanan iaf.

Jag har inte gjort ett skit den här kvällen, diskat bort är det enda men visst kan man väl få vara lat ibland. Jag är ju hemma imorgon så då får jag väl vara lite duktigare.
Jag hoppas att jag hinner det jag har tänkt. Måste väl hinna med nåt kaffedrickande också. Tur att Acke ska iväg så man kommer upp i tid. Det värsta med mig är att ikväll när jag kan sitta vaken hur länge som helst vill jag inget annat än att gå och lägga mig - nog är det väl märkligt. MEN jag tror ändå att jag ska gå och lägga mig. Läsa lite bok - det känns helt okej!!

Er chaufför för den här dagen tackar för sig och hälsar er välkommen på en ny spännande resa imorgon!

Natti natti!

Inga kommentarer: