onsdag 13 oktober 2010

Kung Bore är på väg!

Idag har jag haft en ledig dag och det är som vanligt en massa pyssel i huset. Rensat i garderober och hittat en mamma som vill ha lite ärvekläder - perfekt. Känns trist att kasta bort riktiga kläder.
Jag har hunnit baka lite och lagat mat för att sedan i full fart åka till Bjästa med Axel, hockeyträning... där möttes vi av Rickard som tog över och jag fick ta med mig "snickarn" hem istället. Nils fick vara hos farmor och snäll som hon är så hade hon honom lite extra länge så jag fick ta en väl behövlig promenad...

Här rusar livet förbi och det gäller att hänga med om man inte ska ramla av karusellen...

Imorgon är det ännu en aktivitet... Skidträning med Anna och Maria... Det är hårt att vara barn nu för tiden - ingen rast och ingen ro MEN huvudsaken är väl att man har roligt.

Det ska visst komma snö också - burr och fy vale... men det är väl bara att gilla läget. MEN håll me om att det är drygt innan vintern är här på allvar!
Man skulle nog varit björn iaf - dags att gå i IDE och sen vakna till våren. MEN då blir man ju blåst på julen... Nja, jag får nog stå ut med snöhelv....  iaf. Tror jag måste rota fram Ernst julbok bara för att få lite vinter/jul stämning. Alla metoder är ju bra. Jag har till och med börjat snegla på julgranar...

Så till er alla som tänker ge er ut på vägarna imorgon - kör försiktigt... Det kan va HALKIGT!!




Inga kommentarer: