fredag 8 oktober 2010

En stor kopp!

Så va man i farten igen - efter några timmar i lopplådan så är en kille skickad till skolan och jag och Nils är kvar här hemma. Jag har kokat en stor panna kaffe så jag har att roa mig med en stund...

Nej, jag har egentligen inte tid att sitta här och göra ingenting - jag ska städa och röja undan för har jag tur så får jag besök av Malin Tasdemir, det är iaf så vi har planerat men när man har barn vet man aldrig... Jag skulle bli jätteglad om jag fick träffa henne iaf - det är så länge sen.

Bäst att sätta fart - vi ska ju till tandis idag också så Axel får en kort dag i skolan - Himmel va vilket spring det är till tandläkaren hela tiden... just ja' - jag ska dra ut min tand på måndag... hemska tanke bort bort bort... så tänker jag inget mer på det...
Nu tar jag en påtår och sen är det städtime!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen Nils!