onsdag 1 oktober 2008

Gör en runda ...


...innan jag går och lägger mig. Tittar in hos mina bloggpolare och ser vad de haft för sig idag. Själv har jag gjort en tur till Härnösand. Än fast regnet öste ner ÄLSKAR jag HÖGA KUSTEN. Det är så fint vilket väder det än är. Jag va måttligt sugen på att titta förbi på vår tomt (där stugan ska stå) MEN å andra sidan finns det inte så mycket att se där än. En backe - stampat jordgolv kan man säga.

Det är en underbar känsla att VETA att DÄR är vår tomt, vi äger den!! Helt fantastiskt. Att det en dag ska stå en timrad stuga som bara VI har nyckeln till. Där kan man bara vara och titta ut över havet!! I LOVE IT! - Det är bra att ha en dröm -

Nog om det.

Det va en givande utbildningsdag iaf. Skoj att träffa arbetskamrater från övriga länet. Niklas från förbundet som höll i utbildningen va bra! Vad mer kan man begära. På vägen hem tittade jag in på DOLLAR STORE... Wow va mycke skräp det kan finnas på en affär men visst jag fick med mig en del ändå. Gravljus, tvättmedel, gardiner för 50 spänn... å lite annat smått och gott. De´du Malin Tasdemir - Där skulle du varit och shoppat gardiner. Mina ska sättas upp i tvättstugan. Tänkte få lite fint där också. Måste bara röja undan en massa men det ska jag göra på fredag när vi är lediga eller kanske redan imorgon kväll med tanke på den här nattugglan jobbar bäst kvällstid!

Nu ska jag slänga mig i säng.... kanske somnar jag före 00.00 ikväll men knappast. Vaknar troligen som ett lik även imorgon!

Natti natti!

Inga kommentarer: