fredag 3 oktober 2008

Full fart mot helgen.

En helt underbar dag har vi haft här hemma. Killarna har roat sig med lite av varje. Lekt och byggt med lego och spelat lite spel m m. Själv har jag roat mig med att göra en total makeover i tvättstugan. Skönt att få städa ordentligt. Vi tog oss också en skön sovmorron - det va vi värda!
För övrigt en mycket lugn och skön dag.
Imorgon hoppas vi att regnet dragit förbi. Vi ska nämnligen dra ris vid fotbollsplanen.... låter kanske inte så spännande men det ska göras...Det startar kl 10.00 MITT I MELODIKRYSSET! Det kan inte hjälpas... Det är säkert en helt omöjlig omgång ändå så det är lika bra att man missar det! När vi gör såna här jobb har vi alltid trevlig. Med rätt arbetskamrater blir även risdragning skoj. En eld, lite grillning och en fin höstdag - Blir bra dé!!!
Nu ska jag hoppa i säng så att jag är pigg imorgon! Det är visst MoDo match imorgon också så då får vi väl luta oss tillbaka vid 16-tiden och kolla på det!
Ajöken!

Inga kommentarer: