måndag 6 oktober 2008

Får bli en snabbis...


Nu har jag suttit och skrivit protokoll får kvällens bygdis möte. Tänkte att det va lika så bra att göra direkt. Är så himla less på att föra protokoll Jag har nog gjort det i alla föreningar jag varit med i.
Har även gjort en affisch till KULTURLÖRDAG i Skorped 22 november. Fikamys, loppis, träffas och trivs... är väl temat

Idag har vi varit på Stor och Liten, Nils pysslade med knäckformar och lim... åh vad fint det blev. Vi hade både farmor och mormor på plats - vilken kanondag. Mormor stannade här till 16.30 då hade både hon och morfar fått mat och kunde mätta och glada åka hemmåt.

Ikväll har farmor varit här och pysslat om killarna medan jag va på styrelsemöte. TACK för att ni finns alla ni som hjälper till med barnvakt!

Nu ska jag plocka ihop efter dagens bestyr och gå och lägga mig.


Over and out!

Inga kommentarer: