måndag 27 oktober 2008

50-inläggs kalas...

Ser att jag har skrivit 50 inlägg i den här bloggen, det är helt otroligt. Jag trodde när jag började att detta skulle pågå ett kortare tag för att sedan ebba ut sakta men säkert... Så blev det inte. Detta har blivit ett kall.... kan nästan inte gå och lägga mig utan att skriva några rader och sedan kika in hos minna vänner för att se hur deras dag varit.
Idag känner jag mig trött, är väl vintertiden som spökar. Mörkare och mörkare blir det och man njuter av att vara inne och tända ljus och bara mysa.
Idag har jag målat golvlister. Gick jättebra. Synd att det är jobb imorgon annars hade jag nog spacklat lite. Fast ingen tar det jobbet så det är nog bara att gå på med det när jag kommer hem imorgon eftermiddag. Ska bli trevligt att åka på jobbet också. Har en hel del att uträtta där.
Nu ska jag testa en ny författare - Mari Jungstedt... Lyssnade ut Liza M imorse, alltid trist när en bok tar slut. En plats i solen va ingen super höjdare tycker jag men alla kan ju inte vara tiopoängare.

Ha´re bra vet ja´

Inga kommentarer: