söndag 5 oktober 2008

Det är höst och jag har accepterat det!




Några bilder från "Röjardagen"
Så till dagens funderingar: Vinden viner och det regnar både kors och tvärt.... det ska va så - DET ÄR HÖST! Om två månader är det andra advent - känn på den!

Vi har haft en underbar helg. Rotryckningen igår gick som en dans - vi va ca 40 personer. Inte illa! Goda grillade hamburgare och korv gjorde att det blev en perfekt avslutning.Jag ska lägga in lite bilder en annan dag, orkarde inte tömma kameran ikväll. (Nu är det gjort! 2008-10-06 kl. 23.26) Anna och jag vägrade gå hem så vi fortsatte att elda och surrade en timme efter att alla andra gått hem. När vi kom hem stoppade jag killarna i badet och mig själv i duschen. Sen slappade vi framför hockeyn tills det va dags för MIDDAG HOS FARMOR! Helt UNDERBART.
Idag har vi som vanligt gått på söndagsskolan. Sen har det varit rätt så lugnt. Lite Brazz-övning och söndagsmys framför tvn.
Imorgon drar vi nog iväg på Stor och Liten och vi får besök av mormor! HURRA. Det blir skoj. Natti natti

Inga kommentarer: