måndag 20 augusti 2012

Sjukstuga!

Så var man igång med jobbet igen. Tyvärr så blev det en snabb visit... - nåväl, full dag idag... men VAB imorgon. När Axel kom hem från skolan idag ringde han och mådde jättedåligt. Hade ont i huvudet och frös.
När jag kom hem vid 17 - så sov han hårt. Hade sovit sen vi talades vid... Han sover än och kl är 21. Vaknade till och försökte äta nåt men NOT!! Sömn verkar vara vad han behöver.
Jag blir alltså hemma imorgon! Förhoppningsvis piggar han på sig fort. Han brukar tillfriskna snabbt.

Nils däremot är pigg - han är glad över att ha fått börja skolan och känner sig nog stor. Han lovade att han skulle ta hem Axels böcker imorgon... "-Jag är ju din broscha"

Ikväll har jag kollat lite på Robinsson - vilket skämt. Gamla deltagare möts... ha haa... vet inte vad jag ska säga om det hela... än så länge ett rätt trist program där allt känns regiserat.

Nu börjar nästa gamla dänga, DALLAS - undra just om det är lika bra som det va på tiden det begav sig?? Knappast... förmodligen bara en massa reklampausar eller så kanske det är rätt okej. Jag ska kolla iaf.

God kväll...

Inga kommentarer: