fredag 24 augusti 2012

Fiske igen

Axel i fiskartagen!! Tror att han är rätt så nöjd med sitt nya kastspö. Kastar då himla långt med det iaf.
Nils täljer lite medan han väntar på att fisken ska nappa!
Vi har varit på fisketur... Vi fick hänga med Robert och Linda på fisketur - kul... fast jag hade en jävulsk huvudvärk innan vi skulle fara. Trodde jag skulle kräkas - fy för huvudvärk. Men med några alvedon så gick det bättre. En kul och fin kväll... Japp, vi fick napp!
Nu sitter vi hemma i soffan och ser på Fångarna på fortet - känns skönt att slappa lite efter en lång dag. Jag plockade 10 liter krusbär hos Helena - så snällt att jag fick plocka bär där. Å inte nog med det. Jag fick även slaska ner hennes kök - bären ska ju passeras också... å nån sån makapär har inte jag därför gjorde jag det i Mosjö.
Nu står det massor med burkar med juice i frysen... ett himla sölande men bara det fryser till så blir det toppen.
Så lever livet på "Det bästa av det bästa - 29an" Go kväll på er!

Inga kommentarer: