fredag 3 augusti 2012

För@an%#de väder

Fy vale va less jag är på vädret den här sommaren. Finvädersdagarna går ju att räkna på en hand. Igår va de klarblå himmel så vi packade oss iväg ner till Vika... hann sitta där i 10 minuter så va det slätmulet. Skittrist.
Sen va det sol till och ifrån... men ändå... Dåligt dåligt dåligt. Vaknade idag till att det regnade. Finns det inget slut på det eviga regnet?

Igårkväll va jag och plockade blåbär med svärmor. Fick för mig att fara en sväng och kollade om hon ville hänga på. Det blev inte så mycket men 1,4 kg iaf. Det ska jag ta tag i och rensa... hur kul är det?

Grabbarna drog till stan igår eftermiddag och ska väl dyka upp här idag. Själv har jag funderingar på att åka en sväng till stan och göra bort lite present bestyr till Axel. Han har ju fått en cykel men nåt paket måste man väl få ändå.

Bäst att sätta fart. Fy va dåligt det är på bloggandet också... måste skärpa till mig! MEN det är väl semester?!

Inga kommentarer: