fredag 17 augusti 2012

Sista dagen

Nu är det sista dagen på Axels hockeyskola - han har kämpat på bra. Det är också sista dagen på ledigheten för mig om man bortser från helgen. Härligt med sol...
Jag bakar lite idag... har även tänkt att klippa gräs men just när jag skulle ge mig ut så försvann klipparen till granngården... så är det när man delar på grejorna!!  MEN dagen är lång så jag hinner nog klippa. Det finns ju massor med saker att göra så inte är jag sysslolös.

Tror jag ska plocka in lite vinbär - måste göra lite saft... Det går ju alltid åt. Jag förbannar mig själv att jag kastar bort alla flaskor under året - Det är ju nu de behövs men jag antar att det finns tillräckligt i mina gömmor bara jag letar.

Annars får man väl dricka upp några slattar så är det ju fixat ;-)

Dags att ta ut kakan ur ugnen... sen ger jag mig ut i solen!

Inga kommentarer: