söndag 20 maj 2012

Svårt att motivera...

Just nu har jag svårt att motivera mig själv att bo i en här delen av landet. Här är kallt, regnigt och det ser ut som om det brunnit i träden.
Jag vill ha VARMT, O-REGNIGT och GRÖNA träd... ska det vara för mycke begärt??

Trots tre kaffekoppar vill man helst bara krypa under täcket. Tittade nyss på nyhetsmorgon på 4an och där hade de minsann sol och vackert väder...
Tur att det finns en tvättstuga och roa sig i så göralös är man inte. Ska även baka lite inför kommande cykeltisdagar på Bränna...

JAG VILL SITTA PÅ ALTAN Å MYSA! INTE FRYSA. Ska man värma upp där går det mer ström på sommarn än på vintern... Nåt fel är det.

Jag tar en kopp kaffe till - gör lite frukost till grabbarna... De blir kanon de!!

Hörde föresten att det va blåljus i mosjö inatt... undra just om de fick tag i den buse som de sökte - Va visst nån som fick träffa dem 2 ggr men det va en snäll och skötsam herre så han va´re inte de va ute efter.

Inga kommentarer: