torsdag 10 maj 2012

Dåligt...

Nu är det illa med uppdateringarna. Det finns förklaringar och det ena är att Rickard är hemma, då brukar jag lata mig i bloggandet. Det andra är motionerandet som tar en himla tid på kvällarna. Ja, nu låter det som om jag hänger i gymet varje kväll men så är det inte... vanliga promenader med en massa tantskvaller!!

Jag lovar komma med en veckas uppdatering. Nu ska jag dra iväg till jobbet... men först lite färg på ögonlocken och skvimpa i mig lite av kaffet som blev kvar efter att Rickard fyllt sin termos... Han skulle nämligen ut på en lite tur till Umeå idag... Å snäll som man är så gjorde jag mackor och laddade kaffebryggaren igårkväll - inte mer än rätt att man får sig en kopp...

Full fart mot helgen!

1 kommentar:

Janet sa...

Duktig du är med motionen, själv är jag med i Viktväktarna och det funkar bra-önskar bara jag kunde bli bättre med motionen oxå! Du är en snäll sambo, han uppskattar säkert dina fina gester! Hälsa & ha det gott! Kram