måndag 21 maj 2012

Kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Våren är här!

Japp, våren är här! Efter en härlig havregrynsgröt middag till mig så tog vi en rask stav-promenad... Jo - lite vår i luften är det... hyggligt varmt men pollen i luften. Jag har inte tagit nån medicin - och det kändes när vi cyklade upp på Bränna för att kolla på Skorped/AIFs match.  Det kliade så jag höll på att bli galen. Å än fast jag vet att jag inte ska klia så gör man det ändå.

Nu känns det bättre men det är dags att ta medicinen VARJE DAG!!


Det va mycke folk på matchen - som det alltid är på Bränna! Imorgon är det dags igen - CYKEL TISDAG!

Grabbarna har gått och lagt sig och jag sitter och kollar in - Älskling du har blivit en tjockis... Det verkar vara problem för alla - 7 veckors hård träning och stenhård diet... Det borde man väl klara av. Karakträr är väl lösningen på alla "tjockis-problem". Motionera mera... jag inbillar mig att träningen ska gå lättare bara det blir lite mera sol och värme... Det ger ju massor av energi. Man är en lat-apa i grund och botten.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen är det kväll i fröken Karlströms hem!

Inga kommentarer: