måndag 12 mars 2012

Vår längtan...

Nu börjar jag längta efter våren på riktigt. Inte för att verka tjatig men bara jag blir pigg nån gång så ska jag ta tag i fönsterputsning... orkar fortfarande NOLL. Ikväll är det värre än på länge. Har väl jobbat för hårt idag (hi hii)
Imorgon blir det ett samtal till dr Lage... det kan ju inte vara så här nå längre.

Imorgon är det jobb igen och jag har massor att göra. Veckan är fullproppad med en massa saker, träningar, logopedbesök, hälsosamtal på skolan m m. Men jag ska nog försöka klämma in lite kaffedrickning och gardinbyte i köket också. Det är ett hårt liv man lever som gräsänka... ;-)

Eftersom det går så vansinnigt dåligt för Modo - skiter jag i matchen... ska fixa lite matlådor till träningsgrabbarna och packa träningsväskan... brukar vara rätt fullt upp på morgonkvisten så allt som är gjort - ä gjort!!

Nej - nu får det räcka för idag - over and out... Imorron är det kanske en bättre dag. Natti natti!!

1 kommentar:

Janet sa...

Våren är underbar gumman, jag ska skicka lite upp till er! Jag putsade mina fösnter för 2v och det behövdes *hi hi* Be att Rickard köper Kärchers fönsterputsare åt dig, den är UNDERBAR!!! Kram