fredag 30 mars 2012

Blixtinläggens tid...



De senaste dagarna har jag bara bloggat från mobilen... Det har varit fullt upp. Det känns att man blev blåst på en timme i söndags - man ligger liksom efter lite.
Sen blir man ju så lurad när det är ljust kl halv 8.
Har varit på promenad på kvällarna och har inte fattat att när jag kommit hem är det kväll för barnen.

Här kommer en längre resumé.

Onsdagkväll hade vi årsstämma på jobbet så för att förenkla allt så bytte jag arbetsdag. SMART av mig för då kunde jag hänga med barnen på deras friluftsdag till Solberg. En kanondag men jag hade med mig för lite kaffe... KATASTROF... Nja, inte precis - men jag ska nog skaffa mig en större termos.
Vi hade en trevlig dag iaf. Backen va från början IS-otäck men solen luckrade upp snön så efter några timmar så va det rätt rolig åkning.
God lunch av skolans mattanter - hamburgare i vanlig ordning.

Det är alltid lika kul att umgås med en massa Skorpedsbor.

Igår börjarde INNEBANDYTRÄNINGEN för barnen - Det hade riktigt kul och blev rejält svettiga... MEN hem kom det nyduschade killar... som kunde hoppa upp i soffan och mysa med mig.

Idag är det fredag och jag har massor att göra... Blir som vanligt - vet inte vart jag ska börja... städa, baka, springa??... Vädret är inte det bästa så jag tror jag håller mig inne en stund.
Börjar väl med lite strykning - då kan jag se och lyssna på Rix morron zoo på TV3... ett av mina favoritprogram!!

Vad händer i helgen??

Inga kommentarer: