tisdag 13 mars 2012

Tomgång...


Nu är det trögare än någonsin i skrivfingrarna... eller det är väl signalerna från hjärnan som har dålig fantasi kan man säga.
Dagarna rullar på och den ena dagen är den andre lik.

Idag mår jag faktist riktigt bra - känner mig piggare än på länge men jag törs inte tro att sjukdomen är över... vill nog vara feberfri några dagar iaf.

Igårkväll gick jag och la mig halv tio - helt slut på. Orkade inte se Modomatchen ens - fast Modo spelarna orkade ju inte spela heller så....

Kanske är det sömnen som ska göra mig frisk. Bäst att gå och lägga sig i tid även ikväll - hade tänkt att skriva mackens verksamhetsberättelse men orken tryter - det blir imorgon istället.
Vi har fullt upp imorgon - logopeden och hockeyträning... visst borde de väl vara Modo också... törs man titta eller skäms man ögonen ur sig? Snälla snälla - vinn vinn vinn...!!

--------------------------------
Visst är det ruskigt att det går en mördare lös i den här kommunen - om han bor kvar vill säga. Jag har sett på veckans brott på SVT1 - där togs det upp att Malin fallet inte är löst. Stackars föräldrar som inte får någon klarhet i vad som hände - Det är så ruskigt.... Jag minns när de hittade henne i skogen. Vi hade varit till Turkiet och åkte ifrån Umeå - då åkte vi förbi skogen där hon låg... fy. Det va iaf i samma veva som de hittade henne. Hoppas att de löser fallet nån gång i framtiden. Tydligen så kan fallet inte bli preskriberat så med ny teknik så kanske mördaren åker fast och rakt in i kurran!

Nu ska jag hoppa i säng - vakna, pigg som en mört!! Simma lugnt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Turkiet med PS skämtar du.

Katrin sa...

Förstod inte riktigt först men efter lite funderande så... Nix pix... med tre brudar!!