onsdag 21 mars 2012

Gjort å ogjort!

Otack är världens lön... heter det väl.

Nu har jag tvättat bilen grundligt men vad har man för det... körde en sväng till sopsorteringen och JAPP - bilen är skitig igen. Det är väl förmodligen bara att gilla läget men ändå...

Nu har jag iaf gjort lite utesaker idag och inne får vänta till en annan dag. Nu är det bara att hoppa in i duschen, laga middag, rusa på utv.samtal och sen till matchen... har just hängt en tvätt så jag hoppas att understället hinner torka innan vi ska iväg... annars får det väl bli en plan B.

Jag såg din kommentar Janet - du är snäll du... 25?? Jo, men när jag tänker efter så har du nog rätt... man blir väl inte äldre än man känner sig.

Nu har jag kommit på fler födelsedagsönskningar - inget man hoppar högt över fast mycket nödvändiga i min bransch... Jag behöver schampoo och fälgtvätt till bilen... Förbaskade asfalt som fastnar och inte går att tvätta bort... Eller varför inte önska sig ett trollerispö som fungerar... Simsalabim... så är bilen ren å fin, huset städat och gräsmattan är grön - strålande sol och 25 grader!! Deal!!

Inga kommentarer: