lördag 10 mars 2012

Kalasdagar

Sportlovet är snart över - vi har haft fina dagar... men trött på det klimatförändring våra kroppar blivit utsatta för.
Idag har vi varit på Nils hockeyträning i Bjästa och Axels match på samma ställe... avslutade med en pizza på Chaplin. Grabbarna och jag for hem, kollade Modo och Skidskytte. Rickard stannade kvar och spelade ledarmatch - Vi tog en sväng och grattade Oscar.
Gott fika och trevligt surr runt kaffebordet.

Snart är det dags för nästa kalas. Vi ska till Önskan och fira Annsofie som fyllt jämt. Detta är en rejäl kalasdag. Imorgon är det sista lediga dagen och jag önskar att jag ska känna mig lite piggare... annars måste jag nog uppsöka dr Lage. Kan ju inte ska fortsätta å må så här nå längre... det är verkligen asdrygt att inte ha nån ork.

Inga kommentarer: