fredag 16 december 2011

Startklar

Jaha, då är man packad... inför imorgon. Startar dagen vid halv sju... Axel ska på hockeysammandrag på Skyttis redan kl halv8. Farfar är snäll och hämtar honom eftersom jag ska med Nils på träning i Bjästa för att sen åka in till stan och kolla in matcherna. Man skulle kunna dela sig i tusen delar... va praktiskt det skulle vara.
Eftersom jag vet hur trött man kan vara på morgonen så har jag packat allt. Ser ut som hos brandkåren. Fikat är fixat och hockeytrunkarna står startklara.

Jag går och lägger mig med Martin Melin i brist på annat sällskap... Har återigen lånat boken Coola pappor - hann inte läsa den förra gången. Den är väl ämnad för pappor men att läsa den som tjej så kanske det är som att tjyvlyssna på killsnack?? Eller?? Ja, jag ska läsa och se vad jag tycker, har han rätt eller fel... är det en cool pappa våra barn vill ha eller? Ja, de får vi se...

Cool eller ej, pappan i det här huset är på vift... god natt min vän där i grannlandet! Vi håller ställningarna här och du där - snart är du hemma igen å då är det JUL!!! Har faktiskt sett att det står RICKARD på några paket... de du!!

Tack för all hjäp idag - snöskottare och pakethämtare... här löser sig alla problem på ett enkelt sätt - SKORPED är finfina grejer de!!

Nån som hittat julefriden?? Skicka hit lite - här råder total icke-jul-frid!

Natti natti!!

1 kommentar:

Martin Melin sa...

Nyfiken på vad du tyckte sen... ;)

www.coolapappor.se

Martin