onsdag 7 december 2011

Fullt upp

Nu är det fullt upp både hemma och på jobbet. Dagarna går ju jättefort och jag inser att jag ligger dåligt till med både julklappar och andra julförberedelser.

Dags att sätta sig och göra den berömda listan på Gjort och Ogjort... tror den sistnämnda blir ganska sååååååå lång.

Det kändes som att adventstiden skulle vara hur lång som helst men nu inser jag att det redan är den tredje advent till helgen. Den tredje Advent betyder att det är julmarknad i Östergensjö - Hur ska jag hinna dit mellan all hockey och annat... ser tungt ut. MEN jag ska göra mitt bästa för att pussla ihop det hela.
Idag är det dags att ta fram alla tomtarna till tomtelandet i vitrinskåpet... tror varje år att jag ska hoppa över det men se då har jag Nils som påminner mig...
Det är ju rätt så mysigt också.

Jag har helt enkelt inte tid att sitta här nå längre - jag måste rusa vidare och försöka få nåt gjort. På med julmusiken!!

Vet ni vad, det är -13 grader idag - Vintern är på väg  - måtte det komma lite snö. (trodde aldrig jag skulle säga det)

Kramelikram!!


Inga kommentarer: