onsdag 24 november 2010

Tiden går fort!

Nog är det tur att man har en och annan ledig dag. Tiden rinner iväg och jag har inte ens tid att blogga längre... Men så brukar det ju vara när jag har sambon hemma... Fast han är ju borta på än det ena än det andra så jag kan ju inte anklaga honom för att vara störande på nåt vis, helt klart tvärt om... så fort han sätter sig i soffan så somnar han så jag skulle ha all tid i världen att blogga.

Nu är det ju alla julbestyr som tar min tid. Idag har jag bakat lussebullar - jätte torra blev de trots kesella och superrecept  - strunt samma - lussebullar ska ätas nu och sen bakar man godare bullar till jul! Jag har även bakat saffrans biscotti - såååååå goda!
Så va det ju städningen - Övervåningen har fått sig en duvning så nu börjar det lika jul där. Grabbarnas rum är ju alltid en överraskning - där händer det en massa saker - Hur som helst så är det städat och fint (så länge det varar) å så står adventsljusstakarna i fönstret. Vårt sovrum får stjärnorna i fönstren på fredag - ingen tjyvstart här inte....
När Rickard drog på innebandy ikväll så tog jag strykbrädan till TVrummet - strök alla gardiner som ska sättas upp och till mitt sällskap hade TV-Bönderna. Ja, jag hade ju en kompis till (SMS-ledes) - En trevlig brud från andra sidan skogen som verkligen kan få mig på gott humör! Tack för det... Jag städar, stökar och ger dig dåligt samvete - Du lutar dig tillbaka, tycker att jag är jobbig och ger mig ett leende på läpparna genom dina SMS! Kom på det - dina initialer passar bra till den bil du kör å dessutom är du ju en STAR!! *hi hi*

Nu kommer min kärlek hem... han bjuder visst på julmust och pepparkakor... bäst att haka på innan han hinner mumsa upp allt.

Bara jag får en lucka i livet så ska jag lägga in lite roliga bilder från förra helgen.

Puss Å Kram!

Inga kommentarer: