fredag 26 november 2010

Gardin-racet!

Köket innan förvandlingen!
Nu är det stora gardinuppsättar racet på gång. Tur att man har förberett så det är bara att städa, röja och sätta upp... man börjar bli rätt haj på det här med advents-fix!! (Sorry Margona att jag tjatar om detta)
Just nu har jag hävt i mig en massa kaffe och även en TORR lussebulle - nån måste ju äta dem och nån måste ju tycka att de är goda.
Gårdag-kvällens arbete... strutar och stjärna på plats... Åh va mysigt
det blir när allt rött kommer upp!! 
Sitter just nu och julstädar DVD-skivor som blivit brända men jag har ingen aning om vad som finns på dem. Hittade både det ena och det andra - bl a Björn Gustavssons skiva - å där blev jag ju kvar en stund. MEN det va nog bra för mig - har en ihållande jävla huvudvärk - ja den är verkligen dryg. Spränger i hela knoppen så jag hoppas att det ger sig snart!!

Det kommer mera bilder och mera inlägg under dagen.

Skorped måste väl ändå vara "PLATSEN PÅ JORDEN" Idag får alla skolbarn gå till Baptistkyrkan å få sig lite adventsundervisning - sen en promenad till skolan igen....
TUSEN TACK till BAPTIST-FÖRSAMLINGEN för att ni gör så mycket bra för våra barn och lär dem en massa klok-saker!
Skulle jag inte bo här skulle jag flytta hit!


Nej, här blir det visst ingert gjort... jag tror jag kollar en DVD till men först en påtår!!

Inga kommentarer: