tisdag 16 november 2010

Kyligt dag!

Nu börjar man vara en riktig bussräv. Det är skönt att stiga på bussen när det är kallt ute och  man behöver bara slå sig ner och slumra till... mycket skönt!!
Igår va vi på en trevlig föreläsning om sociala medier. Vi fick även se en teaterföreställning av UNG UTAN PUNG - Naken på nätet. Jättebra och mycket tänkvärt!

Idag har jag passat på att fira min chef som fyller år imorgon. Hon fick drickchoklad från Åre.... med smak av mint. Ska visst vara nåt särskilt! Hon fick även en pandora-berlock - en skyddsängel! Det kan man alltid behöva runt armen.
Till eftermiddagsfika fick vi en underbar budapestbakelse och kaffe....
Stort GRATTIS till världens bästa Vivi-Anne!!

Imorgon är det en ledig dag och då ska jag inte göra nåt... bara vara ledig och må gott... tror att jag kan behöva det - Man kan ju inte alltid vara på topp!

Skickar en super duper kram till min Mia... TACK för att du finns när jag behöver dig.... Skönt med vänner som dig!

Kramelikram

Nu ska jag och Rickard träna glosor - herre je va dålig man är på engelska ord och fraser!

Inga kommentarer: