fredag 19 oktober 2012

Tårta och mat!

Eftersom livet rullar fort... fort... fort... så drog vi till Gälven och grattade pappa en dag för tidigt. Han gör som vanligt... går sina egna vägar så han hade tagit en sväng till stugan men vi fikade ändå. Mat fick vi också. Grabbarna for på träning men jag blev kvar och då, dök han upp... pappa alltså, han fick sitt paket och jag hoppas att det va en uppskattad present. Han och mamma ska få gå på revyn, GLESBYGDSVÄRK lättar ankar på M/S Olympia Det blir nog jätteroligt!!

Tack snälla mamma för mat och fika! Jag fick även låna hennes lergryta så nu ska jag prova på att laga mat i den nån dag... har fått för mig att det ska vara enkelt och gott! Nån som har bra recept eller erfarenhet av lergryts mat?? Lämna gärna en kommentar!

Nu har jag landat i hemmet och tänt ljus, laddat med lite fredagsmys och inväntar mina tre hjärtan!
Sen blir det Modomatch - håller tummarna för vinst ikväll...

Imorgon springer vi för Haiti medan andra spelar för Cup-seger i Höga Kusten hallen! Håller tummarna för KB-pojkarna - önskar att jag även kunde vara där och kolla. Tur att vintern bjuder på mer cuper och matcher så jag lär väl få min hockeydos uppfylld!

Ha en trevlig kväll... sugen på lite fredagsmys och hockey?? Titta gärna in!!

Inga kommentarer: