fredag 19 oktober 2012

Full fart mot helgen!

Godmorgon!
Nu är det fredag igen... veckorna går rasande fort.
Jag sitter och försöker komma igång. Grabbarna är skickade till skolan och vi har redan sett två avsnitt av Sunes jul... herregud så kul den är.

Igår hade vi en riktigt fullspäckad kväll. Hem från jobbet och fram med mat, tur att jag förberett kvällen innan.
Grabbarna fixade till sig lite och for på hockey-fotografering, Jag fixade inte till mig utan bytte om och gick ut på en promenad... sen dusch, biblioteket och kalas hos Lisa Sundberg. GRATTIS LISA, hoppas att du hade en bra dag - så ut så på presenthögen iaf.

Ja, just ja´: GLÖM inte att anmäla era barn till TROLLERISKOLAN den 1/11 kl 12.00 Det finns platser kvar och det är GRATIS!!! Skorpeds Bibliotek.
---
Nu ska jag ta en stok kopp kaffe - en macka kanske, sätta igång en tvättmaskin... vräka upp nå fönster, dra fram dammsugarn, AFÅa ett skåp. Allt innan kl 13 - då åker jag och hämtar mina små troll och sen far vi till morfar med paket - han fyller år imorgon men då har vi fullt upp, Axel och Rickard är på cup, jag och Nils springer för Haiti - Nils ska på kalas... ja, mer räcker inte en dag till. Så vi grattar idag istället!!
bäst att sätta fart!

Inga kommentarer: