lördag 27 oktober 2012

Snön kom!

Igår kom den första riktiga snön... stora flingor föll sakta ner på marken och det va rätt så kallt. Nu är det nog vinter...

Jag höll på med att pyssla lite på bloggen. Trött på att det alltid ser likadant ut men att ända så man blir nöjd är inte det lättaste ska jag säga. Blir inte alls som man vill eftersom man utgår ifrån befintliga mallar som man ändrar lite i...
Hur som helst - så här blev det och jag är väl ganska så nöjd iaf.
---

IDAG är det HOCKEY för hela slanten... KB spelar TORIRO-CUP.. tänk att det ska till ett Skorpeds företag om det ska bli nåt, hi hi... Axel och Rickard har redan åkt, jag ska åka om en stund och Nils ska få vara hos farmor och hämga med dem när de åker till Bjästa, blir ju så himla lång dag för honom annars.

Första matechen är redan kl 8 så den får jag ju till och med se... Jag har kioskpass mellan 9.30 - 12.00 Kom och köp fika!!

Nej nu har jag inte tid... måste skynda mig att bli klar så jag får ge mig iväg. Gud så spänande med match!

Heja KB!!

Inga kommentarer: