söndag 14 oktober 2012

Slöar söndag

Sen jag kom hem från stan har jag inte gjort mycket - segat och slöat om vart annat. Vet inte varför jag känner mig så seg - det blev varken sent eller för mycket av det goda igår. MEN det kanske är vädret...
Nu laddar vi för Solsidan och "Hörnan" det är väl storfrämmande i rutan - Foppa tror jag.

Det va verkligen stämningsfullt i arenan igår innan matchen och till på köpet så spelade hela "Händerna mot himlen". Jula hade delat ut små ficklampor som alla blinkade/lyste med... det va som en stor stjärnhimmel.
Jag må säga att det bästa med att vara på hockeyn är inledningen... Alla förväntningar och spänningen över det som komma skall. När det är gjort så är det ju givetvis själva matchen som är intressant och så att kolla på allt folk...
---
Träffade många trevliga människor som jag inte sett på länge. Tänk va glad man kan bli för det. Tack Linnea och Alice för att ni är så sprudlande glada och fina!
---
Den härliga helgen är slut - Nästa helg springer vi för Haiti - Du har väl anmält dig till Anna Näsström eller Maria Sundberg...

Ha en underbar kväll! 

Inga kommentarer: