onsdag 17 oktober 2012

Den bästa tiden!

Nu har jag kört igång... Jag vet att det är många som blir stressade och tycker att jag är sjukt jobbig MEN alla gör precis som de vill - jag älskar er ändå!! hihii

Jag har börjat med mitt AFÅande... Jag ska också erkänna att jag testkör mina julskivor... måste ju se att de håller måttet även i år.

Erkänn att snön (vi som har den som ligger kvar) ger en viss julfeeling... hos mig iaf och jag är barnsligt förtjust i julen.
Säger som jag alltid gör, varje år... Det här ska bli min bästa jul... Det kan tyckas tidigt att börja tänka på advent... det är därför som jag tar skåpar som aldrig annars blir städade... spelar absolut ingen roll om det inte blir gjort, ingen ser det, bara jag men JAG vet att det är gjort och kan när det närmar sig den stora högtiden städa på ställen som syns och som inte går att städa så här långt innan.
Detta är den gamla husmodern som talar... men att bona golv dagen före julafton - NOT det tillhör inte mina vanor men däremot är jag uppvuxen med den traditionen.

Nu ska jag putsa lite på Jill Jonsons julskiva å se om den är pigg och fräsch...  Tänder ett ljus... Fridfullt!


Inga kommentarer: