tisdag 30 oktober 2012

Slut på!

Idag har Axel och jag hållit oss inne. Jag har inte haft nån feber direkt... Axel hade lite men va slö... så soffan va hans plats idag också.
Jag började skruva ner alla hängare i grovingången... Alltså en såndär brädvägg med krokar på. Många skruvar blev det. Sen har jag rivit tapeter... målat lister och och målat vägg... jag har hållit på hela dagen och nu är jag så trött å slut på så jag somnar förmodligen på 10 sek. Jag ville så gärna göra klart så det bara är att köra på med nästa varv imorgon... fast imorgon har vi inte alls tid, då ska vi till stan, men först en sväng till Bjästa och klippa oss!
I stan blir det inköp av diverse prylar till hallen och så ska Axel byta en icke fungerande radiostyrd båt på Jula.
Krok i smide
Krok från Jula
Krok i smide
Krok från Jula

Smideskonsol
Smideskonsoll - Jula

Tapet decor mörkgrå
En snygg tapet... vet inte vilken men kanske den här?
Snart jul... den här känns fin!

 
De blir väl som vanligt... tänkt köpa en massa saker men blir ganska så lite innan man är hemma - åtminstone det man hade tänkt sig. . Hoppas att snöovädret ger sig!

Go natt!!

Inga kommentarer: