söndag 7 april 2013

Sjukligt!

Fyra månader av 2013... å vi har varit sjuka mest hela tiden. Vi byter av varandra hela tiden, just nu är det Axel som står för temperaturhöjningen. Han har varit febrig sen i onsdags och det vill inte släppa - håller tummarna att han mår bättre imorgon.
Jag har blivit piggare som tur är men det är fortfarande inte 100%
Det här verkar vara den mest sega förkylning jag varit med om...

Söndagslunken - seg, seg, seg... kaffedrickning... segat, degat... till ett gott matbröd till min middag, potatisgratäng och kyckling... Trevlig middag men som hastades bort... Rickard och jag skulle på varsitt möte. Nisse hängde med mig och Axel slocknade på soffan.
Mästarnas Mästare och packning för sambon... Själv packar jag också ihop för idag - imorgon jobb... Tack å go natt!

Inga kommentarer: