onsdag 24 april 2013

Sista kvällen...

Jag borde packa och fixa klart allt innan imorgon men så hamnade jag här... fick för mig att jag skulle fixa till bloggen lite men det brukar alltid strula. Skulle ta bort den vintriga bilden men det gick inget vidare.
Ändrade Skorpeds vädret till Orlando väder... tänkte att ni kunde få se vad vi har för väder där borta!!

Jag har en fruktansvärd huvudvärk och har haft det hela dagen... förstår inte varför. Tog två alvedon imorse men det hjälpte ingenting... har kanske sovit lite för lite... NOT GOOD!!

Ikväll har jag plockat bort alla vintersaker, plockat bort cyklarna och tvättat bilen... den blev så himla fin (igen). Nils undrade varför jag tvättade bilen igen... du har ju nyss gjort det... PRECIS!!
Fick besök av farmor och farfar... skulle få hem en sambo lite tidigare än vanligt men nåt hände... flyget blev ett annat flyg och han anländer något senare än beräknat.

Så kan det gå. Jag tror jag drar ett varv med skurkäppen så är det gjort... Packar klart efter det... funderar och undrar... vad är glömt å vad förblir glömt?!

Ikväll verkar det som att inga bilder går att föra över... så... vi tar det en annan dag!! Det va en fin sommarbild... som bara talar sitt eget språk - om ni får se den nån gång det vet jag inte men jag ska göra ett nytt försök!

Sweeeeet dreams!!

Inga kommentarer: