lördag 13 april 2013

Semester trimning!

Igår hade vi våra reskompisar här på middag... Å det bokades och funderades... fixades med både det ena och det andra. Det slutade i helt hysteriska skratt och total utmattning. Det tar på att boka semesteräventyr i landet "där borta".

Lördag - en bra morgon med äggfrukost, öa och kaffe... Drog länge på att ge mig ut på motionsrunda. Sist va det då så jobbigt att jag tänkte att det fick bli sista gången. MEN man måste väl bränna nån jäkla kalori. Hoppade i träningskläderna och började fixa med nån musik i telefonen... trodde det skulle gå lite lättare då. MEN det bara jäklades men tillslut så fick jag till det. Tänkte att om det nu bara ska strula så kommer det väl gå åt skogen med springningen också.
Ha ha... Idag gick det hur bra som helst - sprang hela vägen till kyrkan (inte Baptistkyrkan!!) jag sprang till och med hela vägen uppför Tjärnströms... kanske inget märkvärdigt för den vane löparen men jag känner mig nöjd och det är väl huvudsaken! Detta innebär även att jag är ett steg närmare till den gång då det går hur dåligt som helst... men det funkar ju så med denna fantastiska träning.

Jag är iaf glad för att det gick bra idag och att det är gjort!

Nu ska jag melodikryssa lite, stretcha och sen hoppa in i duschen...

Inga kommentarer: