onsdag 17 april 2013

God morgon!

Idag har jag hunnit med både en tidig morgon, läsa-bok-morgon och sovmorron...

Vaknade när Rickard skulle åka iväg på jobb... vid 5 tiden.. kände mig pigg så jag steg upp och kokade kaffe. Tittade på klockan och insåg att jag kan väl inte vara vaken så här tidigt.
Gick upp och läste min bok till kl 6 - somnade om och vaknade kl 7... Nu har jag ätit frukost, skickat killarna på skolan och det återstår bara för mig att fräscha på mig lite så ska jag ge mig iväg till Bjästa och klippa mig.
Sen är det full huggning resten av dagen. Utvecklingssamtal x 2 och lite plock å fix inför resan... Sen ska väl jag och grabbarna träna också. Står springning på schemat ikväll. Lika bra att mentalt förbereda sig!

Hörde att kusin Oscar har ont i magen... aj aj... inte bra, hoppas att du snart är på benen igen. Vi skickar massor med krya på dig kramar från det här hållet!

Inga kommentarer: