tisdag 23 april 2013

En trevlig dag

Idag har jag varit i Härnösand med mina kollegor. En trevlig dag som alltid. Fick sällskap i bilen - mamma hängde med och hälsade på sin moster!Ingeborg är så himla fin... alltid lika trevligt att träffas - synd att det är så långt mellan gångerna bara. Hennes vän Erik är också en härlig prick!!

Mina småkillar hade lyx eftermiddag. Fick åka till farmor efter skolan! När jag kom hem så fick jag mat hos svärmor och grabbarna drog till Baptistkyrkan på miniorer.
Jag hade tänkt mig lite träning men blev lat... höll nästan på att förhandla bort motionen MEN så kom det ett SMS... å då va det bara att dra på sig träningskläderna och ge sig ut.
Blev en "power-run-walk" Verkligen as jobbigt... MEN så bra att det blev av... nästan 6 km

Resten av kvällen blev det inte mycket gjort - men jag gör sista packningsrycket imorgon. Måste snygga till hemmet lite också.

Dags att hoppa i säng - jobba imorgon och sen är det resfeber för hela slanten!!

Inga kommentarer: