lördag 6 april 2013

Lördags ledig!

Ingen sol idag men det får man väl stå ut med... då kan man ju vara inne med gott samvete.

Startade dagen med en springtur... gick tyngre idag än igår. Jag är nog ingen motionsmänniska. Gör det bara för att jag "borde" och så känns det ju så bra efteråt.
Fixade kaffe och trevlig frukost med ägg, brie och melodikryss... gick hur lätt som helst att lösa dagens kryss!
Nu har jag plockat bort en massa tvätt ur tvättstugan. Känner mig halvslö men va gör väl det. Man är ju ledig. Tror jag ska slänga mig på soffan och läsa min bok en stund. Det är väl sånt man gör när man är ledig.

Igår städade och tvättade jag bilen så nu står den bara å glänser på gården.

Axel fortsätter med sin feber... seg jävla sjuka som aldrig tar slut. Rickard verkar piggare idag iaf. Nu borde väl alla influensor vara bortgjorda. Hoppas att vi är pigga när vi beger oss till Orlando. Det börjar närma sig! Bara 20 dagar kvar... kanoners kanoners!! Bara det värsta kvar - packa - det är jag urdålig på. tänker att jag ska packa lite först men slutar med massor av bra-att-ha-saker. Tur att man kan köpa det man kan behöva därborta!

Ajöss!!

Inga kommentarer: