söndag 5 juni 2011

Varm i skinnet!

Efter en härlig dag med massor av sol känner man sig varm i skinnet. Vi har varit ute hela dagen och bara haft det bra. Luften är fortfarande rätt kylig men solen värmer gott. Axel baxade fram krocketspelet och det skulle ju bli kul ända tills Nils fick ett klot i huvudet.... gissa om han fick en stor bula i bak-skallen. ONT nåt fruktansvärt så det blev till att kyla - kyla med det vanliga vid alla dessa skador - Norrlands Guld, funkar alltid.
Bulan har lagt sig, så även pojkarna. Vi har haft en trevlig kväll, jag bjöd över grannarna på lite söndags-mys. Jag hade gjorde en skink och grönsakspaj som jag bjöd på, ett impuls-påhitt... sånt som jag är bäst på. Kul att få träffas och prata lite.

Nu är det hög tid att gå och sova - känner mig lite trött om sanningen ska fram. Solen tar på... å det gillar jag!

Natti natti

Inga kommentarer: