fredag 17 juni 2011

Kä´är´n ha komme hem!

Efter en dag i full fart med flytt, kastande och bärande såå känner jag mig rätt så nöjd. Slängde ut lite saker på FB till försäljning, bla en provdocka för sömnad och den kunde jag ha haft flera stycken av... oj, vilka bud jag har fått men den som va snabbast fick den för 500 spänn - ett riktigt kanonpris med tanke på att de kostar över 2 tusen nya!
Har även fått kasta en massa säckar av vårt eget skräp på grovsop-sorteringen ikväll, tur man har en snäll svåger som hjälpte till.
Rickard kom hem lagom tills allt va klart - smart kille!
Ikväll har vi fikat och firat Axels namnsdag... nja, just det vet jag inte om vi firade men vi hade iaf en prinsesstårta i frysen sen morsdag och det passade ju bra att ta fram den idag.

Nu är det sova time och imorgon är det en ny fullspäckad dag som jag ska starta med rykande hett och gott - ekologiskt fairtrade kaffe... ÄNGLAMARK, Blev den sorten bara för att det va på extrapris förra veckan och helt klart ett okej kaffe - å så gör man ju nåt bra också!!

Goooooooooooood Natttttt!!

Inga kommentarer: