onsdag 22 juni 2011

Flytt stök!

Jobbet med att flytta SV fortsätter. Jag har jobbat långa dagar den här veckan, har inte hunnit blogga ens. Idag gör vi sista rycket - flyttlasset går idag. Det känns skönt att få det överstökat... stökit är det verkligen må jag säga och smutsigt - allt kommer liksom fram när man flyttar. Nu ska det bli bättre och snart så kan man med gott samvete fira midsommar... Å efter det det så drar vi till Göteborg...

Nu ska jag på jobbet och innan jag får landa här hemma ska jag till Docksta och hämta hem ett bord... Verkar bli en lång dag även denna dagen. Ska träffa flera köpare till alla saker som jag annonserat ut... idag åker mitt skrivbord och en skol-tavla med grisar på.... jäklar va jag är bra på att sälja!!

Kommer med mer uppdatateringar bara allt blir lite lugnare.

Inga kommentarer: